Fes gestions des de casa a través de “La Meva Salut”
Què és el servei “La Meva Salut”
La Meva Salut és un canal telemàtic de salut dirigit a tota la població per poder efectuar consultes i tràmits de salut sense realitzar cap tipus de desplaçament, com són:
- Fer una eConsulta amb un professional sanitari
- Descarregar el pla de medicació per anar a la farmàcia a recollir la medicació prescrita pel facultatiu.
- Consultar anàlisis i proves diagnòstiques
- Anul.lar o reprogramar cites mèdiques
En l’estat d’alarma actual per la Covid-19, es pot demanar l’accés a La Meva Salut per telèfon (900 053 723) en horari de dilluns a divendres de 8h a 20h i també mitjançant aquest formulari electrònic.
Més informació:
Què cal fer si necessito demanar o renovar la baixa laboral?
Si no es necessita un seguiment clínic, el comunicat de confirmació de baixa es pot fer temàticament a través de La Meva Salut, utilitzant el servei eConsulta on es podrà parlar amb professionals sanitaris i adjuntar qualsevol documentació.
Si s’ha de demanar la baixa laboral, es pot fer per telèfon al Cap de referència de cada municipi o a través del canal La Meva Salut.
Més informació:
Què cal fer si necessito atenció mèdica en aquesta situació d’alarma?
Degut a l’excepcionalitat d’aquesta epidèmia de la Covid-19, s’han habilitat diverses mesures per garantir l’assistència sanitària:
- Consulta telemàtica a través de la plataforma digital La Meva Salut eConsulta per atansar-nos al nostre metge d’atenció primària i fer les consultes necessàries, amb la possiblitat d’annexar documents o imatges des de qualsevol dispositiu.
- L’App STOP COVID19 CAT, una eina per determinar, controlar i fer el seguiment de possibles símptomes de la Covid 19.
Més informació:
- http://canalsalut.gencat.cat/web/.content/_A-Z/C/coronavirus-2019-ncov/material-divulgatiu/atencio-no-presencial-lamevasalut.pdf
- http://canalsalut.gencat.cat/web/.content/_A-Z/C/coronavirus-2019-ncov/material-divulgatiu/coronavirus-us-responsable.pdf
Què cal fer si m’ha caducat la recepta electrònica?
Si és un medicament habitual i ja estava inclòa al Pla de medicació, la dispensaran a la farmàcia per a un mes de tractament.
Si el medicament és nou o de control especial, a través de l’eina eConsulta o per telèfon et posaran en contacte amb el teu metge.
Més informació: