Gràcies, amics

Gràcies

Compass Group, empresa de restauració sociosanitària que va treballar durant molts anys amb nosaltres, ha realitzat una donació de 50 màscares junt amb un dossier explicatiu amb els principals protocols de Seguretat i Plans de Contingència aplicats en tots els seus centres que, al costat dels protocols de què ja disposem, són d’una gran ajuda per a continuar contenint i fent front a la COVID-19.

En aquests moments tan complicats, el fet que antics i nous associats ens tinguin en compte enfront de les dificultats en què ens hem trobat, són d’una valuosa ajuda, no solament material, sinó també humana.

La solidaritat, i l’empatia demostrada són un esperó que, en dies tan complicats, ens parlen de persones compromeses amb els altres

Pensar en el benestar dels que ho necessiten demostra que sempre, darrere de cada gran empresa, hi ha infinitat de persones anònimes que, amb les seves aportacions, poden fer més suportable aquesta crisis sanitària que ha irromput de manera tan devastadora.

Gràcies per fer-nos costat enfront de la COVID-19.