Programa d’acompanyament als professionals Fundació Galatea

Suyport psicològic a professionals de la Salut per sobrecàrrega Covid-19

La Fundació Galatea, sempre capdavantera en el recolzament emocional dirigit principalment als professionals de la salut i l’àmbit social, ha obert una línia de suport psicològic i emocional per poder emparar el patiment sofert pels equips de treball que, a primera línia de foc, s’han vist sobrepassats per l’envestida i contenció d’aquesta pandèmia.

La convulsió d’aquests temps ha donat lloc a una ansietat addicional en tots i cadascun dels professionals que, en la seva dedicació i vocació, s’han vist desbordats per una situació excepcional.

La Fundació Galatea, juntament amb l’impuls de la Fundació la Caixa, ha posat a l’abast dels professionals un sèrie de serveis gratuïts per a poder alleugerir la càrrega addicional patida a causa del sobreesforç que ha comportat la Covid-19.

La Fundació Galatea, ofereix un servei de suport psicològic online, dins una plataforma telemàtica que preserva en tot moment la confidencialitat dels professionals.

Dins del programa d’acompanyament als professionals hi ha varietat de serveis i avantatges:

• Suport emocional: Web App de GestioEmocional.cat
  • Cura del Cos: Plataforma de “DiR a casa”, la cadena de gimnasos Dir posa a l’abast dels professionals sanitaris el seus serveis gratuïtament amb classes per streaming i/o vídeos per poder visualitzar-los en qualsevol moment que es desitgi.

Hi ha un apartat específic de beneficis i descomptes en diferents serveis i productes.

• Serveis de cura: cangur, gent gran, persones amb diversitat funcional
  • Alimentació i supermercats
  • Mobilitat: tallers i serveis, renting i lloguer
  • Esport i activitat física: articles esportius, gimnasos i wellness