El dia a dia de la Fundació

El pacient deprimit

El pacient deprimit. Problemes en salut mental.

El Dr. Muñoz detalla tipologies i factors a tenir en compte en el diagnòstic del pacient deprimit i diagnòstic diferencial en el cas de pacients ancians.
Jornades del voluntariat a la FSFA 2021

Jornades del voluntariat 2021

Els nostres voluntaris, fins i tot sense poder ser-hi presents, ens han ajudat molt durant la pandèmia, i és també gràcies a ells que ens n'hem sortit. És moment d'homenatjar-los!
Sinusitis aguda

Sinusitis aguda i crònica i apnea obstructiva del son

El Dr. Muñoz explica què són, quins símptomes tenen i com es tracten la sinusitis agruda o crònica i l'apnea obstructiva del son.
Mans entrellaçades. L'Alzheimer, enemic de la memòria.

L'alzheimer, l'enemic de la memòria

Fins i tot creient-me perdut, retorna'm, encara que no pronunciï paraules connexes, murmura'm el teu nom... perquè estàs a cada racó d'una memòria perduda dins una boira tan espessa de la qual no puc ni sé escapar.
Fundació Sant Francesc d'Assís - FSFA - CSAI Can Torras

La FSFA i el projecte "Alella, poble cuidador"

,
La FSFA participa al projecte "Alella, poble cuidador" amb espais segurs i de tracte proper on els últims moments de la vida siguin dignes i confortables.
Residència Geriàtrica Montseny - El Masnou

Resum de la Memòria d'activitat 2020 de la Residència Montseny

,
Resum dels principals indicadors d'activitat del Centre residencial per a persones grans Montseny segons Memòria d'Activitat 2020.
Residència Les Hortènsies - Alella - FSFA

Resum de la memòria d'activitat 2020 de la Residència Les Hortènsies

,
Resum dels indicadors principals de la Memòria d'activitat de la Residència Les Hortènsies 2020, un any complicat centrat en la protecció dels usuaris.
Problemes d'oïda

Pèrdua auditiva, mal d'oïda, acúfens i otitis externes

El Dr. Muñoz repassa els símptomes, causes i tractament dels principals problemes d'oïda: pèrdua auditiva, mal d'oïda, acúfens, cerumen i otitis externes.
Atenció a persones amb discapacitat intel·lectual - Les Hortènsies

La discapacitat intel·lectual. Professionalitat i ètica en el tracte.

,
En l'atenció a persones amb discapacitat intel·lectual cal posar-se en el lloc de l'altre, respectar-lo i tenir en compte els seus drets. Tenir una discapacitat no significa estar malalt, no tenir criteri, no poder decidir, no tenir desig.
Festa xinesa a Les Hortènsies

Celebrem la nostra especial festa xinesa a Les Hortènsies. La Xina captiva per la seva originalitat, una de les civilitzacions més antigues del món que és alhora aparador del que és nou i de l'esdevenidor.

Fases i processos en l'elaboració de la vacuna Covid-19

El desenvolupament de qualsevol vacuna passa per processos laboriosos que, un cop aprovada, garanteixen que la vacunació és segura i efectiva.
El dol. Problemes en salut mental

El dol és una resposta natural, però els dols encapsulats de més de sis mesos de durada requereixen gairebé sempre un abordatge més complex i cal remetre'ls a l'equip de salut mental.
Can Torras - Fundació Sant Francesc d'Assís

Certificació de gestió de la qualitat ISO 9001

,
El CSAI Can Torras de la FSFA implanta i certifica el seu sistema de Gestió de la Qualitat conforme a la norma ISO 9001:2015 amb Applus.
Vacunació a tots els centres de la FSFA

Vacunació a tots els centres de la FSFA: Montseny, Les Hortènsies i Can Torras

, , ,
La vacunació a les residències El Montseny i les Hortènsies és ja un fet. Al CSAI Can Torras ja s’ha efectuat amb èxit la segona dosi de la vacunació.

El dia a dia de cada Centre