El dia a dia de la Fundació

Pla Hivernal d'Urgències de Catalunya a Can Torras

Col·laboració amb el Pla Hivernal d'Urgències de Catalunya 2018-19

,
Durant el període de vigència del pla passaran pel CSAI Can Torras un número important d'usuaris que es beneficiaran d'una estada amb cobertura continuada mèdica i d'infermeria
Jubilacions a la FSFA

Jubilacions 2018

Per a la FSFA és un plaer poder assistir a un dels esdeveniments més importants a la vida laboral d'un treballador i/o treballadora... la seva jubilació.

Resum de la memòria anual del Centre Sociosanitari Can Torras

,
Resum dels principals indicadors d'activitat del Centre Sociosanitari d'Atenció Intermèdia Can Torras, segons es detalla en la seva Memòria d'Activitat 2018.
Jornades de Salut Mental a l'Hospital de Mataró

Resum de les Jornades de Salut Mental a l'Hospital de Mataró

,
Les Jornades de Salut Mental celebrades a l'Hospital de Mataró es van centrar en l'atenció a persones amb Discapacitat Intel·lectual. El Dr. Muñoz ens resumeix els aspectes més destacats de les diverses ponències.
Sopar de Nadal 2018 a la FSFA

Sopar de Nadal

, , , ,
El sopar d'empresa és el moment més adequat per a conèixer-nos fora de l'àmbit laboral, sense pressions, sense estrès, sense presses…
Enfermeria Centre Sociosanitari Can Torras

7ª Jornada Mundial per a la prevenció de nafres per pressió de l'Hospital Germans Trias

,
A Can Torras atenem un gran nombre de usuaris amb lesions cròniques de diferent etiologia, per això fem actualització constant de coneixements.
Xerrada per a escoles sobre projecte de Voluntariat a la Fundació Sant Francesc d'Assís

Xerrada sobre el projecte de Voluntariat de la Fundació

Amb l’objectiu de donar a conèixer el nostre Projecte de Voluntariat, vam donar una xerrada a alumnes de Batxillerat de l’Escola Hamelin – Laie del municipi de Montgat.

Sessió per a famílies sobre el Certificat de Discapacitat

, ,
A la xerrada per a famílies, la treballadora social de Les Hortènsies va resoldre dubtes sobre el certificat de discapacitat: com sol·licitar el reconeixement del grau de discapacitat, la seva revisió i altres qüestions.

La FSFA participa al projecte +FUTUR de la Unió Catalana d'Hospitals

El Projecte +FUTUR  preten avançar-se al demà a través d'un procés participatiu en què han participat experts, usuaris, agents socials i professionals
Fira d'entitats del Masnou

La FSFA a les VI Jornades d'Entitats organitzades per l'Ajuntament del Masnou

La FSFA va participar a les jornades organitzades per l'Ajuntament del Mansou, en què es potencien les relacions entre entitats del municipi.
Enquestes online a la FSFA

Enquestes online

Les enquestes de satisfacció de la FSFA es fan de forma digital per tal de facilitar l'anàlisi de dades i la millora dels diversos serveis.
Programa GENOMI de la Fundació

Inici de la implantació del nou programa informàtic assistencial

,
El nou programa informàtic GENOMI és una de les apostes mes importants de modernització i millora de l'estudi de processos i registre d’activitat assistencial de la FSFA.
La bugaderia de la FSFA

El servei de bugaderia a la FSFA

,
La FSFA té un servei propi de bugaderia, que abasta l'activitat dels tres centres. Alguns dels usuaris de la Residència Les Hortènsies tenen com a feina habitual, i remunerada, la classificació de la roba.
Piscina climatitzada Residència Les Hortènsies

La piscina

,
A la piscina de Les Hortènsies comptem amb infinitat d'ajudes tècniques perquè els usuaris amb majors problemes de mobilitat també puguin banyar-se.

El dia a dia de cada Centre