El dia a dia de la Fundació

Conferència Discapacitat i Violèn cia de gènere - Guttmann

Discapacitat i violència de gènere

Qüestions importants a tenir en compte sobre discapacitat i violència de gènere, a partir de la conferència de la Dra. Asun Pié a Guttmann Barcelona.
Equip de neteja de la FSFA a Les Hortènsies

Remodelació de la maquinària per a la neteja dels centres

,
Renovem les màquines de neteja per reduir la càrrega física de l'equip, optimitzar el temps de dedicació i contribuir a la preservació del medi ambient.
Can Torras, seu de la FSFA

Programa de gestió de personal Integrho

Des de la FSFA hem apostat amb força pel futur, la productivitat i una òptima gestió, confiant plenament en Integrho com a programa de gestió de personal.
XII Jornades de la Gent Grqn Activa

XII Jornades de la gent gran activa

, , ,
Com cada any, a Alella se celebren les jornades de la Gent Gran activa. La participació s'incrementa a mesura que augmenta l'oferta d'activitats, i nosaltres no podíem faltar-hi!
Formació FSFA en lideratge

Curs de lideratge

Al curs de formació en lideratge hem treballat diversos aspectes que fan que tant el grup com l'individu creixin en paral·lel i desenvolupin habilitats i capacitats per a aconseguir alhora, objectius col·lectius i individuals.
Bugaderia Net i Clar - Jornades de formació

Bugaderia Net i Clar. Jornades de formació 2019

Assistim a les jornades de formació Net i Clar per oferir serveis d'higiene professional que facilitin un consum sostenible energètic i hidràulic.
X Jornades del Voluntariat a la FSFA

X Jornades del Voluntariat

El temps de dedicació, les habilitats, els coneixements que oferiu, amb el desinterès de qui és profà... Aquestes jornades són la nostra manera d'agrair-vos tot el que sou i signifiqueu per a la FSFA.

Taula rodona sobre l'autisme: "Atenció mèdica integral a persones amb TEA"

Resum de la taula rodona que va tenir lloc al Palau Macaya de Barcelona en ocasió del Dia Mundial de Conscienciació de l'Autisme.
Curs de resolució de conflictes

Cursos FSFA: "Resolució de conflictes"

,
El curs de Resolució de Conflictes contribueix a formar l'equip directiu i els càrrecs intermedis que han de cohesionar i donar suport als diversos grups de treball de la Fundació
Formació en prevenció a la FSFA

Formació en la gestió de la prevenció a l'empresa

, , , ,
Inaugurem les aules de formació de la Fundació amb una sessió sobre la gestió de la Prevenció de Riscos Laborals a l’empresa.
Centre Residencial per a persones amb discapacitat Les Hortènsies

Resum de la Memòria d'Activitat 2018 de Les Hortènsies

,
Resumim els principals indicadors d'activitat 2018 del Centre Residencial per a Persones amb Discapacitat Les Hortènsies.
Millores infraestructura Can Torras

Millores a la infraestructura del CSAI Can Torras

,
Us presentem una petita mostra de les últimes adquisicions que s'han integrat al CSAI Can Torras perquè la feina sigui més eficaç tant per a l'usuari com per al treballador.
Aules de formació de la FSFA

Inauguració de les aules de formació al CSAI Can Torras

,
Després d'una llarga i laboriosa remodelació de l'antiga sala polivalent, la inauguració de les noves aules de formació és una magnifica noticia per a la FSFA.
Estefania - Treballadors de la FSFA

Poc temps... una gran experiència

,
L'Estefania, una de les treballadores de la Fundació Sant Francesc d'Assís, ens deixa un bonic text de comiat explicant-nos la seva experiència a Les Hortènsies.

El dia a dia de cada Centre