El dia a dia de la Fundació

Equip d'infermeria de la FSFA amb les noves mascaretes

La solidaritat en xarxa

Volem donar els gràcies a la iniciativa que va néixer a partir de persones autogestionades en xarxa de Masnou, Alella i Teià per fer mascaretes de roba i subministrar-les a totes les residències de la zona.
Donació Italfrance. Dr.Cuartero FSFA

Agraïment a Italfrance

Aquests dies són moltes les mostres de solidaritat que estem rebent a la Fundació, com la donació de mascaretes i guants per part d'Italfrance
Conte Mussol i el Coronavirus

Com explicar la COVID-19 als infants

Compartim el conte "Mussol i el Coronavirus" editat per un equip d'investigadors del Centre de Recerca IRTA-CRESA per explicar a petits i grans la COVID-19.
Professionals FSFA preparats per al COVID-19

Per tu, per mi, per ells

, , ,
Des del CSAI Can Torras, des de la FSFA volem donar les gràcies al Taller d'Alumini Rekalum de Mataró, per la seva generosa i inestimable aportació.
Gos i gat

La COVID-19 i els animals de companyia

No hi cap evidencia que el animals de companyia, en concret gossos i gats, puguin transmetre la Covid 19. Repassem quines mesures hem de prendre durant l'estat d'alarma.
Exercici

Evitem contagis als espais comunitaris

Hem de recordar que no solament no hem de sortir de casa. Els replans no poden ser un lloc de reunió, les distàncies de seguretat s'han de mantenir en tot moment.
Stay home

Preguntes sobre les restriccions d'activitats per la COVID-19 a Catalunya

Difonem les respostes que dona la Generalitat a les preguntes més freqüents sobre les restriccions d'activitat durant l'estat d'alarma a Catalunya
Equip de la FSFA

Informació a famílies

, , ,
Des del Servei d’informació de la FSFA volem explicar que el nostre dia a dia ha canviat, però estem fent front a qualsevol situació, per complexa que sigui, que ens pugui arribar.
Confinament saludable

El fet de romandre a casa durant un llarg període de temps pot alterar els hàbits de vida i crear cert malestar psicològic. Seguir alguns consells us pot ajudar a fer l’estada més agradable.

Fes gestions des de casa a través de "La Meva Salut"

, , ,
"La Meva Salut" és un servei telemàtic del Servei Català de Salut que permet fer consultes i tràmits sense haver-se de desplaçar a un centre sanitari
Social distance

Certificat d'autoresponsabilitat

, , ,
Què és, per a què serveix i com obtenir el Certificat d'Autoresponsabilitat recomanat per als desplaçaments durant l'estat d'alarma.
Campanya #JoActuo

Campanya #Joactuo

, ,
Des de la FSFA ens adherim a la campanya #Joactuo. Totes i tots podem trobar més d’una manera d’actuar per aturar el coronavirus i els seus efectes nocius.
Com fer una mascareta

No hi ha mascaretes per a tothom? No passa res, des de la FSFA us expliquem com hem fet les nostres mascaretes per protegir-nos a nosaltres i als nostres residents de la infecció per Covid-19.
Voluntaris

Informació sobre les tasques de Voluntariat Social en la situació actual d'alarma per coronavirus

El voluntariat en l’àmbit sanitari queda totalment desaconsellat pel perill que comporta la possibilitat de que cada persona voluntària es transformi en un agent transmissor de la malaltia

El dia a dia de cada Centre