El dia a dia de la Fundació

Xerrada sobre prevenció d'errors de medicació - FSFA

La prevenció de les errades de medicació a la FSFA

L'equip assistencial de la FSFA ens va explicar com fan la preparació i administració de medicaments per tal d'evitar errades.
Can Torras - Fundació Sant Francesc d'Assis (FSFA)

Funcionalitats del nou programa de gestió de persones Integrho

El nou programa de recursos humans simplificarà, optimitzarà i agilitarà el sistema de comunicació i gestió del departament de RH amb els treballadors i serveis externs contractats.
estetoscopi

Problemes otorrinolaringològics: què són i com es tracten

El Doctor Muñoz, metge de la FSFA, ens explica quins són els problemes otorrinolaringològics més comuns, com es detecten i com es tracten.
Residència per a gent gran Montseny

L'auca, una eina generadora de propostes i reptes per al nostre canvi de model assistencial

,
Els professionals de la Residència el Montseny han publicat un article, pioner en el sector, a la plataforma Scio Health, una comunitat de professionals que comparteixen bones pràctiques en gestió en l'àrea de la salut.
Procés d'acreditació infermera

Procés d'acreditació d'infermers i infermeres

,
Resumim els passos a seguir per al procés d'acreditació infermera en compliment del Reial Decret, del qual ja s'ha informat a l'equip d'infermeria de Can Torres.
Medicaments

Els medicaments a casa: on i com guardar-los

,
Consells bàsics sobre la preservació dels medicaments dins de casa, i errors més comuns a l'hora de fer-ho.
Enfermeria Can Torras

La donació de sang

Fem un recordatori de la importància de donar sang: per què és tan necessària i a quins usos es destina.
Xerrada per a famílies a la FSFA

Sessió informativa sobre el Testament Vital (DVA) i el Comitè d'Ètica

Resum de la sessió informativa per a famílies sobre el Document de Voluntats Anticipades (DVA) o Testament Vital, i sobre el Comitè d'Ètica de la FSFA.
Consentiment informat

El consentiment informat

,
Repassem què és el consentiment informat, en quins casos s'utilitza i què cal tenir en compte abans de signar-lo.
Estiu a la FSFA

Companys d'estiu

És tot un plaer poder compartir coneixements i experiències amb companys que aporten al món de la sanitat, la discapacitat i la geriatria, noves idees.
Servei de manteniment de la FSFA

El servei de manteniment de la FSFA

La FSFA disposa d’un servei de manteniment propi, que s’encarrega de l'assistència, prevenció i preservació de la infraestructura interior i exterior dels tres centres. Sempre hi ha una persona de guàrdia.
Estudi psicosocial a la FSFA

Estudi psicosocial al CSAI Can Torras

,
Al CSAI Can Torras hem iniciat un estudi psicosocial per tal d’aconseguir el major grau de satisfacció de tots nosaltres dins el nostre ambient de treball.
Conferència Discapacitat i Violèn cia de gènere - Guttmann

Discapacitat i violència de gènere

Qüestions importants a tenir en compte sobre discapacitat i violència de gènere, a partir de la conferència de la Dra. Asun Pié a Guttmann Barcelona.
Equip de neteja de la FSFA a Les Hortènsies

Remodelació de la maquinària per a la neteja dels centres

,
Renovem les màquines de neteja per reduir la càrrega física de l'equip, optimitzar el temps de dedicació i contribuir a la preservació del medi ambient.

El dia a dia de cada Centre