Ara vosaltres ens cuideu i ben aviat us cuidarem nosaltres

vacances

Volem donar tot el nostre més calorós agraïment a aquesta iniciativa de l’ASSOCIACIÓ D’ALLOTJAMENTS TURÍSTICS DE BEGUR (AATB).

Cuidar a qui cuida.

Han estat uns mesos molt difícils i foscos i aquesta proposta ens dona una empenta d’entusiasme.

Poder assaborir  uns dies de relaxació i tranquil·litat, allunyats de la tensió i el patiment que ens ha deixat aquesta pandèmia, és un regal inestimable. En tenim moltes ganes, i la necessitat de gaudir-lo.

Gràcies per cuidar-nos, nosaltres no deixarem de fer-ho mai.

Aquesta és la proposta que ens ha arribat:

En AGRAÏMENT al gran ESFORÇ que esteu fent tots els membres dels col·lectius que treballeu en qualsevol de les activitats considerades com essencials durant aquests dies de la crisi sanitària global generada com a conseqüència de la pandèmia de la COVID-19, els hotels i càmpings membres de l’ASSOCIACIÓ D’ALLOTJAMENTS TURÍSTICS DE BEGUR (AATB), sota el nom de la capçalera, hem llençat una promoció regida per les següents condicions generals:

En què consisteix?

S’aplicarà un descompte del 50% en el preu de tarifa d’allotjament de cada establiment adherit

Fins quan?

En principi fins al 31 de Desembre de 2020, però segons la demanda es podria ampliar

En temporada alta i caps de setmana també?

També, amb les restriccions i disponibilitat pròpies de cada establiment

Qui se’n pot beneficiar?

Tots els membres dels col·lectius que treballeu en qualsevol de les activitats considerades com essencials durant l’Estat d’Alarma conseqüència de la crisis provocada per la COVID-19.

Com es pot reservar?

Heu de contactar directament via mail o telèfon amb l’establiment de la vostra elecció.

La llista d’establiments adherits amb les seves dades de contacte les trobareu al web: www.hotelsbegur.com

Aquesta promoció només està limitada per aquestes condicions i per la disponibilitat de què disposi cada establiment adherit. Els establiments adherits es reserven el dret de sol·licitar un document acreditatiu de la pertinença a un dels col·lectius beneficiaris. Tota reserva que no compleixi amb els requisits establerts per aquesta promoció és susceptible d’haver de ser abonada al preu de tarifa vigent en aquell moment. Condicions de pagament i cancel·lació segons cada establiment.

És una promoció de l’ASSOCIACIÓ D’ALLOTJAMENTS TURÍSTICS DE BEGUR (AATB)

Associació d’Hotels i Càmpings de Begur

c/Sant Miquel, 2