Informació a famílies

, , ,
Equip de la FSFA

Davant d’algunes noticies aparegudes al mitjans d’informació vers la situació que es poden viure a algunes Residències, des del Servei d’informació de la FSFA volem explicar que el nostre dia a dia ha canviat,  però estem preparats per fer front a qualsevol situació, per complexa que sigui, que ens pugui arribar.

Les circumstàncies  són complicades a tot l’estat espanyol, però podem dir que a dia d’avui,  totes i cadascunes de les persones que estan als nostres tres centres es troben amb totes les seves necessitats garantides, tant físiques com emocionals.

El nostre personal es d’una curosa professionalitat, complint fidelment no solament les seves obligacions, sinó la seva dedicació.

Des de les direccions dels tres centres es fa una coordinació puntual i diària, intentant avançar-se a possibles eventualitats que puguin sobrevenir.

Tots el serveis de la FSFA, cadascun des la seva competència, treballem per front a aquesta emergència.

Som una fundació que ens retroalimentem. Tres centres que funcionen com un engranatge únic, en què ningú estarà desatès.

Hem d´agrair la tasca dels voluntaris que des de l’Ajuntament d’Alella ens ajuden a la fabricació de mascaretes, també als voluntaris anònims que des de casa dediquen el seu temps i recursos per abastir-nos de material.

Agraïm també a la Josep Carreras Leukaemia Research Institute (@CarrerasIJC) per seva donació d´un material imprescindible per seguir a la lluita front aquest virus.

Volíem donar-vos un missatge de tranquil·litat dins l’estat d’angoixa en què ens trobem.

Som, estem i seguirem!!!

Cuidem-nos!!!

Informació relacionada

Podeu consultar aquí la nota que hem rebut avui per part delDepartament de Treball, Afers Socials i Famílies sobre el protocol activat a residències de gent gran