Resum de la Memòria 2018 de la Residència Montseny

Residència Geriàtrica Montseny - El Masnou

Exposem un breu resum de l’activitat duta a terme l’any 2108 en la Residència el Montseny, centre que pertany a la Fundació Privada Sant Francesc d’Assís

La residència el Montseny té una capacitat per a 70 persones en règim residencial.

Es tracta d’una residència assistida, la finalitat de la qual és atendre a persones grans que requereixen cures i supervisió a causa de problemes de salut i/o socials, mitjançant una atenció continuada i professional.

L´objectiu general de la Residència el Montseny és garantir i promoure la prestació d’uns serveis de qualitat per tal de millorar la vida de les persones ateses mitjançant una atenció individual, integral i rehabilitadora.

Disposem d´un equip multidisciplinar que avarca totes les necessitat de la vida diària de l´usuari, incloent també serveis externs opcionals.

Es promou la informació, i l´organització del grup de voluntaris que participen activament en el tarannà diari de la residencia.

La residencia el Montseny intenta millorar de forma continuada les seves prestacions, ja sigui invertint en la formació del personal, millores estructural i renovació de material, estat sempre a primera en línia vers els avançaments s tecnològics y socials.

Resumim a continuació els principals indicadors d’activitat del Centre. Podeu consultar-ne més detalls a la Memòria Anual de la Residència El Montseny.

Persones ateses 2018

Homes 24