XII Jornades de la gent gran activa

, , ,

Com cada any, a Alella se celebren les jornades de la Gent Gran activa, i la participació s’incrementa a mesura que augmenta l’oferta d’activitats.

L’Ajuntament d’Alella organitza un bateria important d’activitats on les persones de més edat, al costat de la resta d’alellencs, d’edats dispars, col·laboren activament tant en l’organització com en la participació.

La Gent Gran és la protagonista, són les seves jornades, els seus dies, els seus moments… un reconeixement popular i corporatiu, on tot el municipi s’involucra.

Ser gran, no significa estancar-se, sinó compassar els tempos, harmonitzar el cos a la seva nova cadència.

La FSFA al costat de la Fundació Tutelar Santa Clara, La Fundació Aymar i Puig i el Centre de dia Els Rosers, inaugurem aquestes jornades amb el pregó de benvinguda des del balcó del consistori, realitzant i participat en el lipdub.

La disparitat d’activitats és tal, que té cabuda tothom, sigui per edat o per afinitat, l’important és l’eclèctic, la miscel·lània i el gaudiment.

Del 28 de maig fins al 8 de juny, el poble d’Alella entra en una remolí de tallers, activitats, tertúlies… que activen a alellencs i als veïns dels pobles circumdants que desitgin participar.

Els usuaris i residents de la FSFA intenten apuntar-se al màxim d’activitats possibles, en aquesta ocasió hem assistit al Teatre de Contes, amb l’escenificació de l’obra: El Casament de la Rateta, els actors de la qual, són els usuaris de la Residència Els Rosers, on compartim amb els més petits de la casa la màgia de les històries representades.

En el Taller d’Art intergeneracional, conjuntament els avis i àvies, els nens de la Llar i el jove del PFI-PTT hem preparat la decoració de les taules per al 78è Dinar de la Vellesa.

La festa màgica amb l´escola Bressol El Campanar.

I la nostra participació conclou inscrivint-nos en la Caminada Popular, una ruta saludable pel poble, adaptada a persones amb mobilitat reduïda.

Mens sana in corpore sano

Les Jornades de la Gent Gran, unes jornades compartides i gaudides al costat de tot un poble abocat en les persones que tenen més anys.

Veniu, participeu i apreneu.