Jubilacions a la FSFA 2017

,

Aquest any a la FSFA s’han jubilat quatre companyes.

Des de la FSFA no podem estar més orgullosos d’haver compartit amb vosaltres tants anys d’una laboriositat continuada.

Al principi, tots som uns complets desconeguts, que amb els anys anem formant un gran cercle de compromís, professionalitat i amistat. Les antigues generacions, donen pas a les noves, que amb energies renovades i innovadores, recullen el testimoni que els cedeixen les seves companyes.

Aquest any hem volgut instaurar un petit acte d’agraïment a les persones que es jubilant a la nostre FSFA i que han compartit amb nosaltres molts anys.

A la FSFA la prioritat són les persones, les que atenem però molt especialment les que hi treballen, i molt més especials són encara les que fa anys que formen part d’ella i que han estat les que l’han portat fins el que és ara.

Amb el vostre exemple diari heu determinat el caràcter de la FSFA.

La Fundació és el que son les persones que formen part d’ella, i vosaltres en sou una part essencial.

No volem renunciar als vostres valors, al vostre exemple i al compromís que heu demostrat durant tots aquest anys.

Es per això que os demanem que mantingueu una relació el més estreta possible amb la Fundació, en l’àmbit que preferiu i de la forma que us sigui més còmoda, però us continuem necessitant per transmetre tot el que sou.

Teniu a les persones més joves que se incorporen a la Fundació, com a legítims representants de la nostra historia.

Esperem que gaudiu d’aquesta etapa de la vostra vida, on se us obre un infinit ventall d’oportunitats.

SORT I BONA VIDA COMPANYES.
A LA FSFA TINDREU SEMPRE LA VOSTRA SEGONA CASA