La piscina

No recordo les Hortènsies sense piscina.

Va ser al voltant dels anys 90, al principi, quan es va subvencionar; la inauguració va ser tot un esdeveniment, i sortírem en els millors diaris.

La piscina per a nosaltres i en aquells moments, ens semblava olímpica… era tan gran que impressionava.

Hi havia un globus immens, que es veia per la carretera que puja a Valllromanes, blanc, rodó, que es feia servir quan arribava el fred.

La piscina tenia una funció lúdica i terapèutica; i per a nosaltres, que teníem la mateixa edat que els nois que cuidàvem, era una nova manera de treballar molt més divertida. Teníem tantes ganes d’acostar-nos a ells, d’entendre’ls i poder així ajudar-los, que estàvem tots disposats a mullar-nos perquè en gaudissin sense límits.

Els fisioterapeutes s’encarregaven de la part més terapèutica, i el socorrista vetllava pel benestar de tots nosaltres.

Més tard, l’any 2007 vam refer tota la piscina, molt més moderna, amb yacuzzi i dolls d’aigua fins i tot.

La coberta de vidre deixa passar tot l’any un sol magnífic.

Comptem amb infinitat d’ajudes tècniques perquè els usuaris amb majors problemes de mobilitat puguin banyar-se sense cap dificultat.

Entrem en grups reduïts, i en horaris diferents, així és més fàcil poder aplicar les pautes individualitzades de cada usuari.

És una manera lúdica de treballar ment i cos.

A Alella, quan celebrem anualment les Jornades de la Gent Gran,  nosaltres oferim als organitzadors les nostres instal·lacions per a l’activitat d´Acuagim, és gratificant  veure com la gent gran d’Alella gaudeix tant com nosaltres de la piscina.
Ja sabeu que un bon bany millora la qualitat de vida.
I això és un dels luxes dels que disposem;

Us hi esperem.