Curs d’ergonomia i higiene postural

Dins el pla de Prevenció de Riscos Laborals i el pla de formació de la FSFA, amb la col·laboració de la secció sindical d´UGT, seguim amb la formació de tots els treballadors de la Fundació, en aquesta ocasió, dins l´horari laboral.

Des de l’Institut per al Desenvolupament de la Formació i l’Ocupació (IDFO) es dóna la formació pertinent, en aquesta ocasió, al personal del Servei de Neteja dels tres centres, Can Torras, Residència el Montseny i la Residència les Hortènsies.

El Curs impartit aquesta vegada s’ha centrat en Ergonomia i Higiene postural. S’ha treballat la prevenció dels riscos relacionats amb els aspectes de la postura.

Donada la necessitat de cuidar i seguin implementar la cura de la salut a l’àmbit laboral, és important no solament conèixer els riscos als quals estem exposats, sinó també com evitar les exposicions, i com millorar ergonòmicament les formes de treballar, a vegades incorrectes, sigui per desconeixement o per agilitzar la feia.

És necessari que els treballadors sàpiguen i posin en pràctica les millors maneres de treballar, i així poder minimitzar els riscos per a la salut que pugui comportar la seva feina.

Hem d’aprendre a corregir i modificar la forma de treballar, així aconseguirem més qualitat de vida laboral.

Amb les eines que tenim a l’abast i una bona praxi, la nostra feina ha de ser més segura i més edificant.

La seguretat a la feina i dels treballadors són prioritaris per a la FSFA.

0 comentaris

Escriu un comentari