Jornades del voluntariat 2017

, , ,

Com cada any, la Fundació Sant Francesc d´Assís, fa un homenatge a les persones que desinteressadament, ens ofereixen el millor d’ells mateixos.

L’organització de l’esdeveniment, recau anualment en una de les tres residències; Les Hortènsies, El Monteny o Can Torras; que successivament, es van alternant.

Aquest any li ha tocat el torn a Can Torras i com en ocasions anteriors, la implicació és total i absoluta.

Als voluntaris se’ls obsequia amb un petit present; en aquesta ocasió és una motxilla elaborada per les usuàries de la Residència El Monseny, el dibuix estampat en la borsa, ho realitzen els nois de la Residència Les Hortènsies i la dedicatòria l’escriu Francisco Rosales, un pacient del centre Sociosanitari Can Torras.

Tambien se’ls guardona amb un diploma acreditatiu i una banda honorífica.

Després, ens anem de menjar a un popular restaurant de la zona, on tots podem intercanviar impressions i exposar nous objectius i inquietuds.
Aquest projecte de voluntariat, ens engrandeix a tots; si som grans, també és gràcies a vosaltres.

GRÀCIES.