Voluntaris a la Fundació

,

El voluntariat és un dels pilars més importants de la nostra Fundació.

Cada dia ens dediquen part del seu temps i molt dels seus coneixements.

Tenim voluntaris que porten amb nosaltres anys, i uns altres que a poc a poc es van sumant a aquesta gran tasca.

És molt difícil compensar i valorar materialment tot l’esforç que els voluntaris realitzen; és una tasca impossible de remunerar. En quant quantificaríem l’esforç, la disponibilitat i el coneixement de tots els nostres voluntaris…?

Són un nodrit grup de persones disposades a col·laborar en totes i cadascuna de les activitats que es plantegen.

Col·laboradors, actius, hàbils i desinteressats, aquest es el perfil dels voluntaris que treballen amb nosaltres.

Si et ve de gust compartir les teves habilitats i el teu temps amb nosaltres, aquí tens el teu espai; on els nostres residents valoren cada minut que els hi dediqueu.

Gràcies.