Nova estructura de dietes texturitzades als centres de la FSFA

, , ,

Vam tenir el plaer d’assistir al tast de les noves dietes de ISS, proveïdor capdavanter de serveis per a empreses, en una nova forma de combinar les dietes de textura triturada, adaptada als aliments, per fer-les més apetitoses i amb una varietat més àmplia de sabors.

Va ser com una revolució de sabors, en cada degustació, es podien desfragmentar tots i cadascun dels ingredients utilitzats en l’elaboració d’un plat determinat i distingir els elements emprats en la seva preparació.

La desconstrucció d’una recepta original, respectant els sabors, tan sols transformant la textura dels ingredients, aconsegueix reproduir el patró de la recepta més complexa.

La memòria gustativa reconeix cada ingredient i en barrejar la base dels primers plats, amb qualsevol dels complements que els acompanyen, aconsegueix adaptar el plat a les textures triturades.

Les persones que per necessitats determinades necessiten aquest tipus de dietes, poden gaudir dels sabors dels plats més convencionals i també dels més sofisticats.

La presentació d’aquests menús els fa visualment desitjables i la seva varietat en la combinació amb els complements, ens ofereix un gran ventall de composicions.

Sense perdre cap de les seves propietats nutricionals.

És d’agrair i admirar l´encomiable treball realitzat pels innovadors cuiners de la Fundació La Llar. Fundació Privada President Torres Falguera que ens van oferir un festival pels sentits.

I gràcies a ISS per les seves innovacions en matèria gastronòmica.

Tot seguit, i a causa de gran èxit obtingut en aquesta presentació, s’està treballant per fer un tast, on estaran convidats familiars i amics, perquè pugueu tenir com a experiència pròpia el menú de les dietes texturitzades, que és dispensa als nostres centres.

La degustació es farà a la Residència les Hortènsies i a la Residència el Montseny.

Us informarem degudament quan tinguem les dades per aquesta demostració.

Desitgem que gaudiu tant com ho vam fer nosaltres.