, ,
Fira comercial i gastronòmica del Masnou

El passat cap de setmana 4, 5 i 6 de maig, la Fundació va participar en la Fira Comercial i Gastronòmica del Masnou. Malgrat el mal temps, en que ja ens té acostumats aquest mes de maig, estem molt satisfets d’haver participat en aquest espai, on hem pogut compartir i donar a conèixer la nostra activitat juntament amb els diferents sectors econòmics del municipi i de la zona del maresme. També, hem gaudit d’un espai gastronòmic impressionant que no va deixar indiferents a les persones que van visitar la fira al llarg del cap de setmana.

L’afluència de públic a la fira ha estat molt marcada pel temps, però tot i això, hi ha hagut moments on la gent del Masnou i rodalies han sortit a passejar pel port esportiu, han visitat els estands i han pogut gaudir de les activitats que oferia l’organització adreçada a tots els públics.

Volem posar de manifest l’interès del públic en conèixer els serveis que oferim dins l’àmbit de la dependència i l’especialització de cada centre: la malaltia i la rehabilitació a Can Torras, la vellesa a El Montseny i la discapacitat psíquica a Les Hortènsies. Constatar també el desconeixement de la relació entre els tres centres i el fet de que formen part de la Fundació Sant Francesc d’Assís englobant i donant sentit a cada un dels projectes, que treballa per a consolidar uns serveis d’alta qualitat, i ser un referent dins del sector assistencial. Així doncs, estem satisfets d’haver explicat de primera mà el projecte de la Fundació i donar informació de cada centre.

Volem agrair a totes les persones que vau visitar el nostre espai, però sobretot ens va fer molta il·lusió veure a les famílies de les persones ateses, i a les persones que formen part de la Fundació. Gràcies per haver vingut a saludar, perquè que sense vosaltres no seria possible aquest gran projecte. Fins l’any vinent!

Sempre lluitadors.

Més informació de la Fira: http://www.elmasnou.cat/document.php?id=22366
(Font Oficial: Ajuntament del Masnou)