Jornades de la gent gran activa

, , ,

La FSFA, junt amb la Fundació Tutelar Santa Clara, la Fundació Aymar i Puig i el Centre de dia Residència El Rosers, ens vam encarregar de fer el pregó de benvinguda i de realitzar un Lipdub; donant el tret de sortida a les jornades de la Gent Gran Activa, organitzades per l’ajuntament d’Alella.

L’activitat no està renyida amb l’edat, i aquestes jornades, que ja són les onzenes, ens donen la raó.

Infinitat d’activitats des del 25 de maig fins al 3 de juny, totes elles dedicades als més grans, però on també tenen cabuda els mitjans i els més petits.

Des de tallers de cuina, de lectura, memòria, marxa nòrdica, sol pelvià, ioga, art intergeneracional, … fins a… relacions i emocions, contes, balls, rutes saludables, Open de Dòmino, Còctels…

Com a cloenda, un dinar d’Homenatge a la Gent Gran d’Alella, amb una arrossada feta i servida per voluntaris i voluntàries del poble.

Nosaltres ens vam apuntar a quatre activitats: el Teatre de contes, la Ruta saludable, Taller d’art Intergeneracional, i Anem de festa al Campanar.

En el Teatre de contes, els avis de la Residència els Rosers, explicaren un munt d’històries a tots els que érem allà, fent les delícies de grans i petits.

Els avis volien que els menuts de la casa, no oblidessin mai el que és la màgia d’un conte.

L’endemà, ens vam atrevir amb la ruta saludable.

Vestits d’aguerrits esportistes, ens encaminarem a recórrer tants km com ens posessin per davant.

Després una exhibició de Boccia (esport paralímpic similar a la petanca)
Els Companys de la Residència la Gavina ens van oferir tota una exhibició.

Art Intergeneracional, va ser  la última activitat on vam participar.

Avis, petit, i nosaltres com a mitjans, vam preparar la decoració de les taules pel dinar de l’Homenatge a la vellesa

És divertit compaginar les habilitats de generacions tan dispars.

De festa al Campanar, música i ball amb els avis i àvies de l’escola i del nostre municipi i amb l’associació de dones Montserrat Roig.

Els mes grans, ens donen una gran lliçó, l’edat no et fa mes o menys actiu, es l’actitud davant la vida ela que marca els anys.

GRÀCIES AMICS, FINS LA PROPERA!!!