Curs d’intel·ligència emocional en l’atenció a les persones

,

La formació de les persones que integren la Fundació Sant Francesc d’Assís (FSFA) és una de les prioritats establertes en el nostre Pla Estratègic.

El Pla de Formació s’adapta a les necessitats, particularitats i idiosincràsia de cada centre, i és aprovat en el seu conjunt, anualment, per la Comissió de Direcció de la FSFA.

En el marc del Pla de Formació d’enguany, aquesta tardor ha tingut lloc al Centre Residencial Hortènsies el “Curs d’intel·ligència emocional en l’atenció a les persones”, impartit per la Fundació Pere Tarrés.

El docent Ferran Cortina ha estat l’encarregat d’introduir-nos al món de les habilitats cognitives per poder fer front a situacions que en un moment determinat puguin ser complexes i de difícil gestió emocional.

El curs s’ha realitzat dins de l’horari i torn habitual dels assistents, i hem aconseguit, amb l’esforç de tots, no distorsionar el funcionament habitual del centre.

Ferran, gràcies per aportar-nos part del teu gran coneixement.

La qualitat professional de les persones que formem la FSFA és un dels nostres valors.

Objectius i continguts del curs

• Què és l’estrès: Aspectes personals i psicosocials
  • L’estrès com a problema laboral i psicosocial
  • Estratègies de gestió de l’estrès