Comença la tardor amb una nova edició de Tarannà (Núm. 92)

En aquesta edició de Tarannà, ressonen els últims espetecs de l’estiu.

Després de l’aturada estival tornem a estar de nou en marxa amb idees, projectes i energies renovades, desitjosos de retrobar-nos amb vosaltres, com de costum.

Com el cronòmetre que no para de calcular el temps segon a segon, nosaltres anem afegint anys al nostre full de ruta.

A la festa mexicana cantem al son dels mariachis brindant amb un il·lusori tequila que tenia gust a glòria. Taral·lejant les amargues lletres que només la  Chabela Vargas era capaç d’endolcir amb aquesta veu fallida pels excessos…Va jugar, potser va guanyar o va perdre… però la qüestió és que va viure.

“La vida es la ruleta en la que apostamos todos”

Ch.V.

També celebrem la Oktoberfest;  la festa de la cervesa alemanya, elaborant una cervesa artesanal feta d’ordi, llúpol, llevat i sense ni una mica d’alcohol.

Anar a fer “shopping” és la millor teràpia contra la depressió i els mals humors. No ens calen ni psicòlegs ni teràpia de grup ni bols de xocolata. Només necessitem un il·limitat compte corrent i a viure que són dos dies.

La Setena Sessió de L’etiqueta a taula, posa punt i final a una sèrie d’articles on ens ensenyaven el bon fer, devant d’una taula de cinc forquilles.

El Doctor Muñoz ens aconsella davant un problema molt comú entre les dones d’una certa edat… La osteoporosis, el nom dóna respecte eh?

El receptari d’Isabel i els horòscops tanquen el nostre tarannà número 92.