Un tarannà d’abril (Núm. 98)

Abril se’ns presenta com un mes intens, ple de tallers, d’esdeveniments nous i de sorpreses.
Això nostre és un no parar, una bogeria exagerada però mesurada.

Som inquiets i curiosos per naturalesa, i els nostres monitors/as i educadors/as s’han contagiat d’aquest esperit aventurer que ens fa reclamar més activitats extraescolars.

Ja sabeu nois, que els aniversaris són sagrats no n’hi ha de regressius, avancem inexorablement cap a sumar edats.

Ens n’hem anat de rebaixes, a la recerca de la millor oferta, de la ganga, i… ho trobem!!!

En David ha canviat de col·legi, i encara que sigui bo per ell, ja que estarà més proper a casa seva, a nosaltres… com que no ens fa gaire gràcia.
Però bé, li vam fer un comiat de luxe.
Amic meu, sigues feliç.

La samba ha ressonat per tota la residència, i nosaltres hem ballat al so de tots els seus acords… Visca Brasil!!!

La visita a ADAM, la protectora del Masnou, ens ha retornat una il·lusió adormida, la de poder acariciar, parlar i sentir a un pelut de quatre potes.

GRÀCIES A l’EQUIP D´ADAM.
ESPEREM QUE NO SIGUI L’ÚLTIMA.

Pinotxo, una obra de teatre cuidada fins al més mínim detall, no solament ens va emocionar sinó que va arribar a commoure’ns i a fer-nos reflexionar sobre l’amistat, la generositat i les conseqüències de cada decisió que prenem. I cal no obviar aquest desig de ser pare, fet realitat tornejant un tronc de fusta.

En Jean León, nom amb què es va batejar en Ceferino Carrión, va triomfar en elaborar un dels millors vins de l’època dels 60, donant a conèixer els vinyers catalans a Hollywood.

L´ANTONIA SOLÉ torna a apuntar-nos el calendari del Pagès, com la millor guia meteorològica del mes.

La ISABEL i els seus suculents plats, que més d’un degustem amb deliri.

I el nostre DOCTOR MUÑOZ, donant-nos savis consells i alimentant les nostres ments inquietes.

Sextils, quadratures i trígons, així descriu el cosmos el nostre esdevenidor.

AMICS, UNA ABRAÇADA I FELIÇ PASQUA, ENS VEIEM A LA TORNADA.

Si us ve de gust saber-ne més, podeu trobar la revista Tarannà a la recepció de la Residència Les Hortènsies.
Gràcies.