Posant color al blanc i negre del confinament

Els nostres usuaris han elaborat un mural decoratiu i de temàtica lliure per penjar-lo a la façana de la nostra residència.

Han expressat les seves idees i els seus desitjos a través de la pintura.

El confinament d’aquests mesos ha fet possible buscar noves alternatives de treball i crear noves vies de comunicació.

El mural mostra un dibuix lliure i és una representació gràfica de la il·lusió que mantenen els nostres residents envers el futur.

Som conscients que les sortides a l’exterior no les podem realitzar encara, no obstant, els nois i noies tenen molt present la sortida que més gaudeixen de l’any: Anar al Tibidabo, i han volgut que aquesta sigui la temàtica del seu dibuix.

En la part central del mural, s’observa una sínia, col·loquialment coneguda com a “noria”, element representatiu del parc d’atraccions i que ens permet observar la grandesa de la ciutat de Barcelona. Les cabines d’aquesta atracció queden representades per les mans dels nostres usuaris. Cada mà una cabina de colors, com l’original.

En la part inferior, queda representada l’estació de la primavera, plena de flors i papallones. Hem utilitzat esponges amb les formes desitjades i els nostres dits per dibuixar les tiges de les flors.

Per acabar, el cel del nostre mural està ple d’estrelles. Estrelles que aporten llum. Una llum tant necessària i que ens il·lumina el camí en aquest moments tant complexos.

Famílies, esperem que us agradi! El mural està dedicat a tots vosaltres!

Tamara Marchante