Noelia Ruano: «Treballem perquè tant present com futur siguin millor en tot els sentits»

, ,

Amb motiu del Dia Mundial del Treball Social inaugurem la nostra secció “Una estoneta amb…”. Ho fem amb Noelia Ruano, treballadora social i directora tècnica del Centre Residencial Montseny. Cal dir que aquesta polivalent professional és mostra «molt contenta» de poder compaginar ambdós dos rols.   Així, sosté Ruano «treballem perquè tant present com futur siguin millor en tots els sentits». En aquesta entrevista ens conta com és la seva feina i quins els punts forts del centre masnoví.

Amb tots els sentits

Un color.- El blau. Un sabor.- La xocolata. Un soroll.- El mar. Una olor.-El mar. Un amor.- El Montseny. Una referència.– La meva mare. Una mascota.– Gossos

Dia Mundial del Treball Social 2024

El Dia Mundial del Treball Social 2024 se celebra el 19 de març. En aquesta ocasió, el lema serà “Bon Viure, un canvi transformador per a un futur compartit”. El lema té les seves arrels a l’Agenda Global, segons explican des del Consell General del Treball Social.

Per una banda, emfatitza el paper transformador que tenen les treballadores socials a l’hora d’impulsar el canvi. Per altra, incideix en la necessitat que els treballadors socials adoptin enfocaments innovadors. Aquests enfocaments han de estar liderats per la comunitat, i basar-se en la seva saviesa de la comunitat i la coexistència harmoniosa amb la naturalesa.