Les Hortènsies visita el Museu Nacional de Ciències Naturals

Va de ciències. Tras la seva recent visita a Cosmocaixa, persones usuàries de Les Hortènsies han gaudit del Museu Nacional de Ciències Naturals de Barcelona El grup va desplaçar-se el passat 21 de març a aquest espai espositiu. Allà, el assistents van tenir ocasió de recórrer una àmplia varietat d’exhibicions. A més a més, van participar d’activitats educatives interactives.

Cal dir que l’objectiu d’unes i altres és promoure el coneixement i la consciència sobre la importància de la conservació de la naturalesa. Així, la visita al Museu de Ciències Naturals es converteix en una nova oportunitat per ampliar els centres d’interès de les persones ateses a Les Hortènsies. A més a més, activitats com aquestes fomenten l’autonomia  i l’amistat dels i les residents que hi participen.

Museu Nacional de Ciències Naturals

El museu que va visitar Les Hortènsies és un dels instituts de recerca científica més importants del país a l’àmbit de les ciències naturals. Amb una plantilla de més de 70 investigadors , és un dels centres emblemàtics del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC ). Treballa a àrees que van des de la paleobiologia i la geologia fins a l’ecologia i el canvi climàtic passant per la biologia ambiental i la biodiversitat.

Segons destaquen des del Museu, el seu repte actual és transmetre els coneixements que generen els nostres investigadors a la societat. Per això compta amb professionals altament qualificats dedicats a les col·leccions científiques i les exposicions que allotja el Museu.  La màxima il·lusió és que els visitants passin una estona entretinguda aprenent com és i com ha canviat el nostre planeta i l’enorme diversitat que ha allotjat des de l’origen de la vida fins a l’actualitat.