L’any de la Covid

Professionals de la Fundació Sant Francesc d'Assís - FSFA

Tot un homenatge públic i sentit al compromís mostrat per tots els professionals enfront d’una batalla sense treva contra la Covid-19.

Ja ha passat un any de l’aparició i envestida de la Covid-19, un any caòtic, crític i devastador que ens ha deixat un impacte eixordador i desmesurat.

Un Big bang que ha fet trontollar els fonaments de tota la societat mundial, tant econòmicament com emocionalment.

Hem crescut i minvat alhora.

Les vides de totes i cadascuna de les persones que ens han deixat a causa d’aquesta devastadora, imprevisible i terrible malaltia no ens deixarà en cap moment indiferents, serà una cicatriu que durant generacions formarà part de la nostra memòria, la nostra història i la nostra existència.

Una revolució social inesperada i sobtada.

D’una urpada, el sistema sanitari es va veure absorbit per una espiral que s’emportava tot allò que trobava al seu voltant.

Una malaltia fins ara desconeguda.

Reptes conquerits amb temor i incertesa, dia rere dia.

Els professionals de la salut han hagut d’improvisar, recompondre’s i continuar avançant malgrat l’estancament social.

Els grans protagonistes d’aquesta trista i difícil història són el personal de l’àmbit sanitari, residencial, farmacèutic… en qualsevol del seu lloc de treball, des de metges, infermeres i auxiliars a personal de neteja, bugaderia, recepció, direcció, administració… equips professionals de tots els àmbits!!!

Perquè darrera els de la primera línia hi havia els de la segona… que continuaven funcionant a tota marxa perquè la primera pogués continuar avançant i empenyent…

Reinventant-nos, buscant els recursos i les demandes necessàries per a oferir solucions a la infinitat d’incidències i mancances, donant les eines imprescindibles perquè l’engranatge continués funcionant.

I vam continuar… i continuarem!!!!