Fent front a la Covid-19

Equip professional de la FSFA

Al CSAI Can Torras, com a centre de referència que som dins la nostra regió sanitària, disposem d’una unitat especial on són derivats pacients que han donat positiu en SARS-COV2 al marge d’altres patologies, com ja va passar en la primera sacsejada de la Covid-19.

Són pacients que ens arriben tant dels hospitals de la nostra regió sanitària (principalment de l’Hospital Germans Trias i Pujol) com de centres residencials de l’entorn i de domicilis particulars.

Es tracta d’una unitat específicament acondiciada per a assumir aquestes circumstàncies tan adverses, amb un personal qualificat per a fer front a les eventualitats que pugui oferir la Covid-19.

No és fàcil enfrontar-se cada dia a aquest embat tan fort, que no dóna treva i que es va transmetent a una velocitat aterridora.

A vegades és molt difícil gestionar emocionalment aquesta situació tan crítica i sabem que el preu a pagar és alt. Com a professionals de la salut, coneixem els riscos que comporta aquesta guerra sense treva, però davant d’això no dubtarem mai a aportar, en tots els sentits, el millor de nosaltres.

Però demanem que, davant unes dades epidemiològiques tan negatives, totes i tots fem un esforç de responsabilitat individual, de totes les persones que formen el nostre entorn social, per seguir escrupolosament totes les recomanacions donades per les autoritats sanitàries  i poder veure així una petita llum dins d’un túnel excessivament fosc….

Seguim un camí incert, però a pas ferm amb la col·laboració de totes i tots.