Agraïment a Beiersdorf

Continuen arribant donacions a la Fundació Sant Francesc d’Assís.

L’empresa Beiersdorf Manufacturing Argentona, situada a aquest municipi del Maresme, ha fet una donació de bates de protecció per a tot el personal assistencial de la Fundació.

Gràcies a aquests equips podem continuar afrontant la nostre tasca diària d’assistència a pacients afectats per la malaltia Covid-19.

Tot el personal de la Fundació us agraeix aquesta donació.

Desde Beiersdorf queremos daros nuestro mas sincero aplauso y reconocimiento por la labor que hacéis.

Sin duda estáis en primera línea y eso es admirable.

Gracias por vuestras fuerzas y por vuestra dedicación, en estos tiempos tan difíciles.

Son momentos difíciles… pero juntos podéis!

Estáis hechos de otra pasta. Sois muy grandes!

El material donat  i el vostre missatge ens emocionen i quan vénen hores baixes ens reforcen, en consoliden…

La solidaritat, l’ajuda desinteressada, les mostres d’amistat i de recolzament són la injecció ‘optimisme que ara necessitem.

Deixem els dubtes i la por enrere, amb el suport d’empreses tan humana com la vostra, ens en sortirem.

GRÀCIES!!!

Podeu contactar amb Beiersdorf aquí: https://www.beiersdorf.es/contacto-servicios/contacto/formulario-de-contacto