Agraïment a l’Ajuntament d’El Masnou

Ajuntament El Masnou

Foto: Jaume Meneses

Són temps difícils i complicats i des de la Fundació Sant Francesc d’Assis volem agrair a les persones, Institucions i Administracions Públiques que en aquestes circumstàncies s’han apropat a nosaltres per conèixer les nostres necessitats i tractar d’ajudar-nos a resoldre les incidències que anaven apareixent en aquest dia a dia difícil de preveure.

Ha estat la societat civil en forma de col·lectius de persones o d’empreses que, fent donacions de les EPI’s que no teníem, ens han donat una mica de respir. Però per sobre de tots hem de destacar l’enorme col·laboració de l’Ajuntament d’El Masnou, en primer lloc, liderat pel seu Alcalde Sr. Jaume Oliveras i al seu costat totes les regidories del municipi.

L’Ajuntament d’El Masnou de forma continuada segueix solidaritzant-se amb tots els centres de la nostra Fundació. Les donacions relatives a equips de protecció pel nostre personal assistencial per part del nostre Ajuntament ha estat essencial. Amb aquestes podem seguir garantint la protecció dels nostres pacients i el nostre equip humà de treballadors.

A més, ens han facilitat diferents vies de comunicació amb vàries empreses que també han col·laborat en el subministrament d’EPIs com el laboratori Farmacèutic Novartis.

No nomes ens hem sentit recolzats en qüestions que ens han facilitat la difícil practica assistencial d’aquest dia a dia complicat, si no que han tractat de fer-nos una mica més suportables aquests temps proporcionant-nos altres mostres de recolzament des del nostre entorn social.

Aquest recolzament tant proper, ha estat més sentit davant l’allunyament que d’altres Institucions o Administracions han demostrat.

Un cop més, volem fer visibles les més mostres d’agraïment per a totes les persones, empreses, institucions i Administracions Públiques que de manera compromesa i solidària han participat amb diferents tipus de donacions.

Per últim, la Fundació Sant Francesc d’Assis continuarà treballant amb tota la força, compromís i determinació per tal de seguir donant un servei de la màxima qualitat possible al nostre entorn social al que servim.

Ens en sortirem!
Moltes Gràcies!