Ens presentem en societat

, , ,

Aquests dies hem pogut veure en revistes i diaris locals la presentació de la nova imatge corporativa de la FSFA.

Aquesta renovació ha estat una transformació per poder comunicar millor què som i què volem ser.

Hem creat una imatge més dinàmica, en què tots ens poguem sentir representats, mantenint cadascú la seva identitat i formant part d’un conjunt de persones en què tots plegats som Fundació.

La nova imatge tracta també de representar una confluència d’esforços de tots nosaltres envers una missió comú i amb uns valors dels quals sempre hem fet gala i que han de seguir molt vius en la nostra nova imatge i pràctica diaria:

• Compromís social
  • Professionalitat
  • Humanisme
  • Honestedat

Aprofitant les millores estructurals que s’aniran fent, anirem introduint aquesta nova imatge en totes les  instal·lacions de la FSFA.

Petits canvis, grans reptes.