Celebrem Sant Francesc

El dia 4 d’octubre, celebrem el dia del Patró de la nostra Fundació, Sant Francesc d´Assís, el benefactor dels animals i del medi ambient.

Nosaltres ho fem amb una gran festa, dedicada generalment als animals, dels quals som els seus majors defensors.

Pintem al nostre animal favorit, sigui domèstic, de granja o salvatge, amb un toc de tonalitats que de vegades és una mica surrealista.
El sentit estètic del color és lliure, i cadascú pot donar curs a la seva imaginació.

Pintem gallines, gossos, gats… fins i tot alguna cobra.

El variat món animal ens ofereix una gran diversitat d’espècies.

Les nostres pintures de guerra s’anaven escampant sobre els dibuixos sembrats per tot el pati, una meravella colorística digna dels millors pintors.

La festa de Sant Francesc ens ofereix l’oportunitat de jugar i divertir-nos, alhora que mostrar el nostre respecte i afecte cap als animals.

Rematem el dia amb el grup d’animació Bombolles de Sabó Gegants, tot endolcit amb xocolata i melindros. Les bombolles de sabó anegaren el pati de la Residència les Hortènsies i nosaltres ens imbuïm en elles. Eren esferes transparents levitant, un sistema planetari que orbitava entorn nostre. Mart. Venus Plutó… i Saturn desplegant els seus grandiloqüents anells. Intentàvem agafar-les, però es desbarataven a les nostres mans. Grans, petites, algunes diminutes un univers transparent envoltant-nos.