Certificació de gestió de la qualitat ISO 9001

,
Can Torras - Fundació Sant Francesc d'Assís

El CSAI Can Torras de la FSFA implanta i certifica el seu sistema de Gestió de la Qualitat conforme a la norma ISO 9001:2015 amb Applus.

L’abast del projecte inclou el centre sociosanitari CSAI Can Torras, que ja està auditat, i continua amb l’acreditació de la Residència Montseny i la Residència Les Hortènsies, que s’auditaran aquest any..

L’obtenció d’aquest certificat és una extraordinària manera de consolidar els més de quaranta-quatre anys com a institució i ens reforça amb vista als pròxims anys.

Aquality Consulting ens ha ofert un valuós suport per a adequar la norma a les nostres necessitats i manera de treballar, per la qual cosa ara disposem d’un sistema de gestió de la qualitat adaptat a la nostra realitat.

La certificació ISO 9001

La certificació sobre la base de la norma ISO 9001 és un dels mètodes més coneguts i estesos per a implantar un sistema de gestió de la qualitat i donar fe públicament de la seva consistència i vigència.

La norma ISO 9001:2015, especifica els requeriments per als sistemes de gestió de la qualitat aplicables a tota organització que necessiti demostrar la seva capacitat per a proporcionar productes i/o serveis que compleixin amb els requeriments dels seus clients i els reglamentaris que li siguin aplicables, amb l’objectiu d’augmentar la satisfacció del client.

Per tant, l’obtenció de la certificació ISO 9001:2015 suposa que una entitat de certificació acreditada dóna garanties de la capacitat de l’organització de garantir el compliment dels requeriments relatius als seus productes i/o serveis.

Això no sols permet reforçar la imatge de les organitzacions certificades, tant en l’àmbit intern com extern, sinó que implícitament també ajuda a ordenar, controlar, formalitzar i sistematitzar la gestió.

La base dels sistemes de gestió de la qualitat ISO 9001:2015 està constituïda pels següents 7 principis, orientats a la millora del rendiment de les organitzacions:

a. Enfocament al client
b. Lideratge
c. Compromís de les persones
d. Enfocament basat en processos
e. Millora
f. Presa de decisions basades en l’evidència
g. Gestió de les relacions

Seguim treballant per donar la màxima qualitat certificada als nostres clients i/o usuaris.

Kilian Lansaque