La visita de Les Hortènsies a CR Montseny

, ,

L’altre caliu, l’altra família de la seva vida. FSFA és sovint això per a les persones ateses. Ho demostra la recent visita que persones usuàries de Les Hortènsies han fet a companys i companyes de CR Montseny El punt en comú de totes aquestes persones? El centre per a persones amb discapacitat psíquica que FSFA té a Alella. I és que les persones visitades van ser ateses temps enrere a Les Hortènsies.

Des d’allà, un grup d’usuaris i usuàries van acudir a CR Montseny per tal de trobar-se i compartir records i un petit refrigeri. La trobada va tenir lloc a la sala d’estar del centre masnoví i, a més de persones ateses, hi van participar Esteban, animador de Les Hortènsies i Paqui, una voluntària.

La petita festa en què es va convertir la visita de Les Hortènsies a CR Montseny va omplir de alegria i gratitud al centre masnoví.  «Agraïm la visita dels companys d’hortènsies, els usuaris han estat molts contents», destaquen des de la direcció del centre. Cal dir que activitats com aquestes contribueixen al benestar de les persones ateses i a subratllar la sensació de pertinença a FSFA.

En aquest sentit, els perfils dels usuaris i usuàries de la fundació impliquen sovint estades que es perllonguen en el temps. Estades que, de vegades, exigeixen adaptar els recursos i serveis que s’ofereixen a necessitats canviants de les persones ateses. Canvis, però, que es fan intentant que el lligam no es desfermi i que es mantigui la continuïtat en el model assistencial.