Fundació Galatea i Laboratoris Almirall ofereixen suport psicològic a professionals de la salut

Agraïments

La Fundació Galatea és una institució creada pel Col·legi de Metges de Catalunya amb la finalitat de vetllar pel benestar físic i emocional del col·lectiu sanitari i dels equips de treball dedicats a l’àmbit social.

Professionals que moltes vegades obliden el seu propi benestar en benefici del dels altres.

A causa d’aquest estat d’excepcionalitat, i donat que els equips de treballs en molts moments s’han vist sobrepassats i emocionalment afectats, aquesta iniciativa els ofereix un servei gratuït de suport psicològic.

L’augment dels nivells d’angoixa, de depressió, d’impotència davant una situació a la qual no estaven acostumats ni materialment preparats.

La presa ràpida de decisions que afectaven directament els pacients, vers un agent hostil desconegut, agressiu i devastador.

Un sistema sanitari i social tensionat per l’aparició, propagació i impacte de la Covid 19.

Els Laboratoris Almirall, sempre vetllant pel trobar solucions reals i proactives vers els avanços científics i amb un compromís real, solidari i compromès amb la societat, s’han sumat a aquesta acció col·laborant amb la Fundació Galatea, que compta alhora amb el suport del Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social i la Fundació ‘La Caixa’.

Donant suport emocional i posant a disposició d’aquests col·lectius un programa de suport psicològic a través de vídeo conferències.

Una iniciativa per a fer front a tots aquests problemes que, en un futur no gaire llunyà, pot minvar la salut psicosocial dels professionals que han estat en primera línia enfront de la covid 19 suportant una tensió demolidora.

Podeu consultar aquí la carta d’Almirall i Fundació Galatea

Més informació a: