Agraïment a Indústries Ramon Soler

AIxetes electroniques

Ramon Soler®, fruit del seu compromís amb la societat, davant la delicada situació en què ens trobem ha fet donació d’aixetes electròniques i sense contacte per a les entitats associades a La Unió Catalana  d’Hospitals (UCH).

Nosaltres, com  associats a la La Unió, som beneficiaris d’aquesta donació, que ens serà d’una gran utilitat en el nostre dia a dia per a seguir lluitant i evitant la propagació de la Covid-19.

Aquestes aixetes tenen un disseny elegant i pràctic i representen un important estalvi d’aigua, gràcies al tancament automàtic del sistema després de cada vegada que es fa servir.

Aquestes aixetes ofereixen poder mantenir una estricta higiene gràcies al seu sensor d’infrarojos i la no manipulació de l’aixeta, minimitzant així el risc de contagi de la Covid-19 a l’hora de la rentada de mans.

Amb aquesta donació, Ramon Soler® mostra la seva col·laboració per combatre el Covid-19, una pandèmia que està afectant de manera desoladora a tots els racons del món.

Les entitats que rebran la donació seran:  Consorci Hospital Clínic de Barcelona, Fundació Gestió Sanitaria Hospital de la Santa Creu i Sant PauFundació ASPACE Catalunya, Parc Sanitari Pere Virgili, Grup Sant Pere ClaverFundació Sant Francesc d’AssísConsorci Sanitari Alt Penedès i GarrafCentro Sanitari del Solsonés, i Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla.

MOLTES GRÀCIES!!!

Més informació: RamonSoler col·labora contra la Covid-19 (PDF)