Presentació del pla de comunicació de la FSFA a la Unió Catalana d’Hospitals

El pla de comunicació de la FSFA s´ha presentat a la reunió del Consell del Sector d’Atenció Sociosanitària de la La Unió (Associació d’Entitats Sanitàries i Socials).

En aquesta reunió hi van estar presents els representants dels òrgans directius de les entitats del sector associades a La unió, que van poder conèixer de primera mà tota la tasca realitzada: Nova identitat corporativa, nova website, nous materials impresos de comunicació, elements identificatius del personal, estratègia de comunicació en xarxes socials, etc.

A la presentació, Josep María Cuartero (Director General de la FSFA) i Xavier Benet (Lacocomedic), van destacar la importància d’haver definit una sòlida base estratègica segons els valors de la FSFA i el seu Pla Estratègic 2016-2019, i d’haver realitzat una bona planificació i coordinació de totes les accions definides en el pla per a assegurar-ne el seu èxit.

El nostre projecte ens embarca en una nova etapa més avantguardista, invertint tots els nostres recursos, coneixement, dedicació i professionalitat a aportar i plasmar el nostre treball davant dels nostres clients, tant externs com interns, d´una forma transparent, humana i realista.

La presentació es pot consultar al web de la Unió d’Hospitals, en format de píndola de coneixement.