El Comitè d’ètica assistencial (CEAFSFA), acreditat pel Departament de Salut

La Sra. Neus Rams i Pla, Directora General d’Ordenació Professional i Regulació Sanitària del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, ens ha comunicat recentment que la sol·licitud d’acreditació del Comitè d’Ètica Assistencial  (CEAFSFA) ha estat aprovada.

Aquesta gran notícia significa el reconeixement de les institucions sanitàries i referma el compromís de la FSFA amb el projecte comú d’oferir una assistència sanitària basada en els valors que ens defineixen.

Ara toca seguir treballant en aquesta direcció i el CEAFSFA anima a tothom a participar-hi. En breu es farà la presentació per donar a conèixer el nostre Comitè d’Ètica a tota la Fundació.

En sereu informats i us hi esperem a tots!

Què és el Comitè d’ètica de la Fundació

El Comitè d’ètica assistencial de la Fundació Sant Francesc d’Assís (CEAFSFA) és un organisme consultiu de caràcter independent, multidisciplinari i compromès amb els drets, deures i les llibertats individuals, tant dels usuaris com dels professionals que formen part de la nostra institució.

El CEAFSFA respon a la voluntat institucional d’oferir un model assistencial basat en el respecte als principis bioètics fonamentals i a la consideració més respectuosa al principi d’autonomia de les persones que cuidem i atenem en els nostres centres.

El nostre comitè d’ètica contribueix a:

• la humanització de l’atenció
  • la millora de la qualitat assistencial
  • l’excel·lència del nostre exercici professional.

Pots consultar aquí l’acreditació oficial del Comitè d’Ètica assistencial per part del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Pots contactar directament amb el Comitè d’ètica en aquest enllaç.