Presentació del Pla Estratègic 2022-2026

El 14 de març es va celebrar la presentació del Pla Estratègic 2022-2026 de la Fundació Sant Francesc d’Assís (FSFA) (descarrega aquí), un esdeveniment que va aconseguir un gran èxit en assistència, gràcies a la gran participació de personalitats del sector empresarial i entitats socials.

Aquesta presentació va comptar amb la participació del Sr. Jaume Vilardaga, President de la FSFA, la Sra. Marta Segura Bonet , Directora General de l’Autonomia Personal i Discapacitat, i la Sra. Aina Plaza, Directora General de Planificació en Salut. Posant en valor la tasca de la Fundació en el sector d’atenció Intermedia, i la nostra relevancia en el projecte singular de l’atenció integral a la discapacitat i salut mental.

Durant l’acte, la Dra. Candela Calle, Directora General de la FSFA, va presentar el Pla Estratègic de la Fundació, el qual té com a objectiu potenciar l‘atenció integral centrada en la persona per millorar els resultats en salut, amb unes línies estratègiques alineades amb l’Agenda 2030 i els seus Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Per ser referents en el territori i potenciar el model en xarxa.

Agraïm la participació de l’Il·lm. Sr. Jaume Oliveras, Alcalde de l’Ajuntament del Masnou, i l’Il·lm. Sr. Marc Almendro, Alcalde de l’Ajuntament d’Alella, que van ser presents durant l’acte i van oferir tot el seu suport a les propostes presentades.

Des de la Fundació, treballem per millorar la salut i la qualitat de vida de les persones que pateixen malalties cròniques o discapacitats, així com dels seus familiars i cuidadors/es.

La nostra tasca es basa en una atenció personalitzada i integral, que abasta des dels aspectes mèdics fins als socials i emocionals.

Amb aquest nou pla estratègic, estem compromesos a continuar treballant per millorar la vida de les persones i a avançar cap a un futur més just i sostenible.