FSFA y els Premis Avedis Donabedian a la Qualitat

FSFA  ha assistit un any més a l’acte de lliurament dels Premis Avedis Donabedian a la Qualitat. En la seva 34 edició, una desena de projectes de l’àmbit sanitari i social han obtingut guardó. A més a més, el doctor Rafael Bengoa i European Patients’ Forum, han rebut el Premi AD Nacional i Internacional, respectivament.

Pel que fa als projectes premiats, cal destacar com l’atenció integral i/o centrada en la persona i la problemàtica de salut mental inspira bona part d’ells. Aquest model assistencial es reivindicat per les institucions premiades en diferents àmbits, com ara l’hospitalització psiquiàtrica, l’atenció a la insuficiència cardíaca o el sensellarisme.

Destaca també per la seva singularitat i la  varietat d’institucions implicades altra iniciativa guardonada. La que ha avaluat l’impacte dels banys de bosc en el benestar emocional de persones amb simptomatologia subclínica d’ansietat i depressió. Finalment, la convocatòria ha prestat també atenció a la comunicació, amb premis a les millors memòries d’activitat i RSC, i a la millor pàgina web.

L’acte es va celebrar a l’Auditori Axa de Barcelona el 8 de maig. En representació de FSFA hi va anar la doctora Candela Calle. «Com cada any hem assistit a l’entrega dels premis Avedis Donabedian, un referent del sector que posa en valor la qualitat del nostre sistema sanitari i social. Felicitats i gràcies», ha assenyalat la Directora Institucional de FSFA.

Impulsats per la fundació homònima, els Premis Avedis Donabedian a la Qualitat tenen com objectiu donar a conèixer i reconèixer la tasca de persones i institucions de l’àmbit sanitari i social que fan de la qualitat un camí cap a l’excel·lència. Pots consultar el llistat de premiats d’enguany clicant aquí.