Nou programa de gestió documental de la FSFA

Can Torras - Fundació Sant Francesc d'Assís

“QUIONIA SYSTEM INFORMATION”

Adherir-nos al programa de gestió Quionia System Information, neix de la necessitat de gestionar la documentació diària de l’actiu immobiliari.

D’una manera pràctica i senzilla es pot tramitar tota la informació recurrent dels tres centres que configuren la Fundació en matèria de llicències, butlletins, inspeccions… així com la gestió de totes les incidències internes i externes, inventari, tipologia de les avaries… i així, poder atendre-les en el mínim temps possible.

A aquesta plataforma s’envien totes les incidències de la FSFA relacionades amb Obres i Serveis, i des d’aquí, mitjançant un sistema telemàtic, es redirigeixen als responsables de cada centre.

Aquests gestionen la seva reparació, quedant les incidències i actuacions registrades en una gran base de dades.

Mitjançant aquest programa es fa un seguiment continuat de cada avaria, que es va etiquetant com a oberta, tancada o pendent de resolució.

Procurant avançar-nos en tot allò que impliqui innovació i progrés, apostem per aquest Programa de Gestió Documental necessari per a una Fundació que creix en millores i ha d’estar preparada per adaptar-se a futures necessitats.

Més informació: https://www.simbioe.com/2020/01/