La jubilació de la Ludi

La Ludi es jubila després de molts anys ajudant a empènyer el projecte de la Fundació

Enguany s’ha jubilat, després d’una llarga trajectòria laboral a la FSFA, la nostra companya Luz Divina, la Ludi.

Una companya que, des dels inicis de la Fundació, ens ha acompanyat al Servei de Bugaderia amb discreció, esforç i dedicació.

Els Tres Xinets, on treballava la Ludi, va ser una bugaderia on fa molts anys es va forjar l’inici d’aquest gran projecte que és la Fundació Sant Francesc d’Assís (FSFA).

Els inicis no van ser fàcils, massa traves, molts problemes, escassos coneixements sobre el món de la dependència…

Però gràcies a la tenacitat de mossèn Jaume Aran i a tot un equip de persones implicades, va arrencar el que ara és la FSFA.

I aleshores, a l’inici de tot, ja hi era la Ludi … Un referent per a la nostra Fundació, un nom que sempre anirà al costat del nostre… perquè ella, colze a colze al costat de tot un nombrós grup de persones, ha estat, durant tots aquests anys, fent de la FSFA allò que és actualment.

La seva força ens ha empès dia rere dia. És una gran dona que ens recorda perquè lluitem, perquè hi som, perquè seguim aquí.

Ara els nostres camins prenen indrets diferents, però així i tot, seguim units per baules d’amor, amistat i lleialtat, creant una cadena indestructible que ni el temps ni l’espai poden infringir.

Aquesta casa, la teva casa, estarà sempre oberta, disposada a retrobar-te.

Ludi, ets un referent que ens inspirarà perennement.