FSFA present al Fòrum del Talent d’Infermeria

Excel·lència i reconeixement. La Fundació Sant Francesc d’Assís ha participat de manera satisfactòria al Fòrum del Talent d’Infermeria. L’esdeveniment va tenir lloc divendres 26 d’abril al Centre de Congressos TecnoCampus de Mataró. Com d’altres que organitza aquest centre universitari, l’objectiu és apropar el món laboral als estudiants.

Així, professionals de FSFA hi van assistir a aquest punt de trobada entre institucions, alumnes i futurs graduats del grau en infermeria Tecnocampus. En aquest sentit, a l’espai Networking, la Fundació va coincidir amb altres institucions sanitàries. Com elles, va mostrar la proposta de valor de l’organització als futurs professionals del sector.

Cal remarcar que a la presentació de les institucions assistents el doctor Martínez i la doctora Chabrera van agrair a la Fundació «la seva implicació i la bona feina feta amb els alumnes que han fet pràctiques als nostres centres», expliquen les professionals presents.

Visió fundacional

Així, aquest agraïment del Fòrum del Talent d’Infermeria suposa un estaló a dos dels objectius estratègics de FSFA. Per una banda, la coordinació amb l’entorn assistencial social i sanitari. I per l’altra, la promoció de convenis amb escoles, centres formatius i universitats. Ambdós, claus per aconseguir ser una institució de referència en l’àmbit de la salut i social.

Ser referents implica un equip professional altament qualificat, compromès i humà, capaç de donar resposta a les necessitats de les persones ateses. Per aquest motiu, FSFA treballa per la captació i la retenció del talent, i vol ser una organització atractiva per als i les joves professionals.

Aquest atractiu es fonamenta en un model d’atenció integral basat en l’atenció centrada en la persona. En aquest sentit, el model es desplega en tres centres. Un model que aposta per les bones pràctiques dels professionals i també per la innovació. Com ara amb l’ús de les noves tecnologies que estan darrere de la sala multisensorial de Montseny o el projecte TIC-AUT.