Fundació Sant Francesc d’Assís, dies de festa i platja

, , ,

L’estiu ha arribat a Fundació Sant Francesc d’Assís amb dies de festa i platja. CR Montseny va acollir la festa major de Sant Pere, en sintonia amb la celebració del poble. El centre residencial d’El Masnou va celebrar una jornada festiva, que va comptar amb uns convidats especials. Així, persones usuàries i professionals de Les Hortènsies no van dubtar a aceptar la invitació i van sumar-se a la festa que organitzaven els i les seves companyes masnovines.

«Nosaltres no necessitem molt més per animar-nos a sortir. A més a més, ens vam retrobar amb els nostres antics companys que ara hi són allà. Va ser un matí molt divertit de retrobament, “picoteo” i ball. Encantats d’anar convidats a qualsevol festa, que no ens falti!!», explica Marino Escañuela, de l’Area Psicoeducativa de Les Hortènsies.

A més d’aprofitar cada convidada, la ‘família’ de Les Hortènsies ha donat la benvinguda a una de les activitats preferides de l’estiu. Dijous, 27 de juny, un dia abans de la festeta, van fer la primera sortida a la platja. «Com no pot ser d’un altre manera la vam gaudir molt prenent el sol, remullant-nos i prenent un gelat», conta Escañuela.

Aquests dies de festa i platja se sumen a las diferents activitats que acolleixen els tres centres que FSFA té a Alella i El Masnou.  Així, recentment, s’han viscut diferents sortides, la Fira d’Artesania i també la revetlla de Sant Joan.