Creació de la comissió d’igualtat

Comissió d'igualtat FSFA

Benvolguts/ Benvolgudes

Ens adrecem a totes les persones treballadores de la Fundació Sant Francesc d’Assis, per informar-vos de la creació de la Comissió d’Igualtat FSFA.

Aquesta iniciativa respon principalment a l’acompliment legal de tota empresa, que ha de presentar un Pla d’Igualtat (Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.) amb una vigència màxima de 4 anys.

Aquesta Comissió està formada tant per treballadors/es de diferents àmbits assistencials així com per representants legals dels treballadors de cada un dels centre de la Fundació.

L’objectiu de la comissió es identificar, impulsar, avaluar i realitzar un seguiment del Pla d’Igualtat, mitjançant una metodologia estructurada i basada amb les recomanacions de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta comissió té l’esperit de vetllar per a la millora continuada i d’impulsar totes aquelles accions que vagin a favor de la igualtat efectiva entre dones i homes.

Atentament

Comissió d’Igualtat de la Fundació Sant Francesc d’Assis.