Agraïments de l’empresa Trac

Donació de mascaretes FFP2

Les accions  solidàries per part dels diferents sectors de la societat continuen arribant  a la Fundació Sant Francesc d’Assís.

Aquesta vegada és a l’empresa TRAC REHABILITACIÓ D’EDIFICIS SL a qui agraïm la donació de mascaretes protectores FFP2, que han incrementat el nombre d’equips protectors per als nostres serveis assistencials.

Una vegada més, des de la Fundació Sant Francesc d’Assís volem agrair totes les mostres de suport i solidaritat que sorgeixen des de tota la població per tal de superar la crisi sanitària actual.

Aquest tipus de mostres de suport, recolzament i donacions desinteressades indiquen que darrere de cada empresa hi ha un equip d’homes i dones amb uns valors humans que demostren la priorització de la salut i el benestar de les persones, per sobre d’altres consideracions.

Gràcies per l’embranzida, no solament de material, sinó també anímic, donant-nos encara més força i coratge per a continuar enfrontant-nos a aquest virus, que gràcies a aquestes donacions i a l’equip assistencial que tenim en la FSFA aconseguirem doblegar.

Junts podem frenar la corba, parar l’avançament i contenir la Covid 19.

Units seguirem endavant, un a un, grup a grup, ho aconseguirem!

Més informació: https://www.tracrehabilitacio.es/

Logo Trac rehabilitació d'edificis