«La confianza recolza la tasca que duem a terme a Càritas»

,

Nou agraïment a Fundació Sant Francesc d’Assís. Càritas Diocesana de Barcelona ha adreçat una carta a FSFA per agrair la seva col·laboració les passades festes nadalenques. Ho ha fet a través de Rosa Maria Riembau, la seva referent al Masnou.

Així, la missiva dirigida a Candela Calle, directora general de l’entitat, destaca com «la confiança que heu dispositat en nosaltres, recolza la tasca que duem a terme a Càritas i concretament a la campanya “Al Masnou, el Nadal més solidari”, a més d’ajudar «a fer xarxa».

En aquest sentit, Riembau explica que per Càritas l’any ha estat «molt especial», en tant s’han incrementat el nombre de famílies ateses. Per aquenta raó, «el suport que particulars, empreses o entitats ens puguin donar, és molt ben rebut i agraït», afirma la carta d’agraïment a Fundació Sant Francesc d’Assís.

La gratitud, però va de tornada. Col·laboracions com les de les passades festes contribueixen a fer més nítida la visió de FSFA. Aquesta no és altra que ser una institució de referència en l’àmbit de la salut i social que vetlli per la qualitat de l’atenció i el benestar de les persones. Una visión que implica coordinar-se amb altres entitats i participar en diferents projectes, com ara aquest de Càritas.

Càritas Diocesana

Cal recordar que, Càritas és una entitat depenent que integra a diferents persones vinculadas a l’Esglèsia católica que adreçada a acollir i treballar amb les persones en situació de pobresa i necessitat. Ho fa procurant que siguin protagonistes del seu propi alliberament, des del compromís de la comunitat cristiana. Aquesta tasca inclou l’acció social, la sensibilització de la societat i la denúncia de les situacions d’injustícia social.

Pots llegir la carta, pitxant aquí.