El servei de manteniment de la FSFA
La FSFA disposa d’un servei de manteniment propi, que s’encarrega de l’assistència, prevenció i preservació de la infraestructura interior i exterior dels tres centres.
Al marge de les empreses externes que s’encarreguen de les obres majors o d’arreglar determinades instal·lacions, ells són els que assumeixen l’organització i l’atenció de què tots els serveis tinguin garantit el subministrament bàsic per al seu ple i òptim funcionament.
Si identifiquen desperfectes o baixades en el funcionament del servei, són els primers que acudeixen per a proporcionar una solució i gestionar la més adient.
Cobreixen i estableixen la metodologia bàsica que alimenta la infraestructura de la FSFA i la seva continuïtat.
Una altra de les seves tasques és el transport de la petita paqueteria i correu intern, sent aquest també un servei diari.
Són els encarregats que el subministrament dels serveis que posen en funcionament els eixos de la FSFA no es pari ni s’alenteixi.
Reparen, organitzen, mantenen, prevenen…
Els membres de l’equip de manteniment, gestionen l’optimització de tots els recursos dels quals gaudim i necessitem, solucionant els problemes que puguin sorgir, en el transcurs del dia o de la nit.
Disposen d’un horari continuat i per torns, no deixant mai una franja d’horari sense servei.
Sempre hi ha una persona de guàrdia, la qual cosa significa que de forma rotativa, hi ha algun component de l’equip de manteniment que està localitzable en cas de sorgir alguna emergència fora del seu horari habitual.
La FSFA no es para, el seu moviment és fluid i continuat.