«Volem expressar amb força i calidesa la nostra gratitud a la residència de Les Hortènsies»

Quan diguem sobretot persones, parlem de persones amb noms propis. Els dels nostres proffessionals, els dels nostres proveïdors i, sobretot, els dels nostres usuaris, residents i pacients, i les seves famílies. Com ara l’Ignasi, qui ha viscut 35 anys a la residència Les Hortensies, triada pels seus pares quan, en fer-se grans i pensar que no podrían ocupar-se’n, van cercar un centre on pugués ser ben cuidat.

Recentment, l’Ignasi va traspassar i la seva família ha volgut expressar en una carta el seu agraïment per la vida compartida amb ell i pel temps que ha passat a Les Hortènsies. Després d’oferir unes pinzellades de com era- bonhomia, paciència i manca de malícia, aïllament i afectivitat-, la família afirma «volem expressar amb força i calidesa la nostra gratitud a la Residència de Les Hortènsies. A totes les persones que heu i que han estat amb ell. No direm noms, perquè la llista, fruit de 35 anys de viure-hi, és molt llarga, i perquè probablement ens en deixaríem algun».

«Però -continua un dels escrits-, resumidament, volem agrair a les persones del servei de neteja, del servei de recepció, del servei de la roba, al personal de les sales o unitats, a les educadores i educadors, als fisioterapeutes, a les persones responsables del treball social, al personal d’infermeria, als metges, al personal d’administració, al personal de direcció; a les persones del Patronat de la Fundació Sant Francesc d’Assís i al seu President».

Pots llegir les cartes pitxant aquí i aquí.