Purificació de l’aire del sistema Safeair

A la FSFA, el nostre compromís constant amb la millora ens ha permès consolidar-nos com a referent en el sector assistencial. Per això, ens hem proposat millorar l’ambient del nostre centre residencial per a persones amb discapacitat de Les Hortènsies.

Hem decidit instal·lar el sistema Safeair de l’empresa catalana Safeinnova per garantir la purificació de l’aire i la desinfecció de superfícies, eliminant elements patògens com bacteris i virus.

Aquest sistema no només garanteix la salut de pacients i treballadors/es, sinó que també millora la qualitat de l’aire, reduint la presència de gasos perillosos considerats pel ministeri de transició ecològica i l’Organització Mundial de la Salut com a compostos extremadament perillosos.

Hem escollit l’equip Safeair perquè està fabricat a Barcelona, el que ens ofereix garanties sobre el seu manteniment i funcionament adequat, així com també perquè ha estat certificat per INSTITUT DE CIÈNCIA DE MATERIALS DE BARCELONA (ICMAB-CSIC), pertanyent al Consell Superior d’Investigacions Científiques.

En aquest primer projecte, en col·laboració amb l’empresa Safeinnova , hem realitzat un estudi exhaustiu per configurar una instal·lació que garanteixi una protecció òptima de l’aire del centre.

A la FSFA, posem les persones en el centre de totes les nostres decisions, treballant per garantir el benestar de pacients i treballadors/es.