Publicació de la política de qualitat del CSAI Can Torras

Can Torras, seu de la FSFA

La Política de Qualitat del CSAI Can Torras és un document que defineix el marc ideològic del sistema de gestió de qualitat emmarcat dins del Pla Estratègic de la Fundació Sant Francesc d’Assis 2016-2020.

Esdevé un element indispensable per l’estructuració i gestió sistemàtica per processos que pretén el CSAI Can Torras per tal d’obtenir l’acreditació de la norma internacional ISO 9001:2015.

Segons la norma, aquest document s’ha de difondre, ha de ser conegut i accessible per les parts interessades de la Fundació i per aquest motiu s’inclou com a informació documentada a la pàgina web, per a la seva lliure consulta tant per part dels treballadors com dels clients externs.

La FSFA, encapçalada per la Patronal, manifesta així el seu compromís i el treball continuat per consolidar el sistema de gestió de qualitat que beneficiï a les persones que atenem i les seves famílies, donant els recursos necessaris als treballadors de la Fundació perquè mantinguin una assistència de qualitat amb un esperit de millora continuada.

Podeu consultar aquí el document: