Primer plenari de la Fundació Sant Francesc d’Assís

,

La proposta del Patronat de realitzar un Plenari ens va sobtar a tots.

No només es una actuació per fer efectiva la voluntat de transparència de la FSFA, sinó també per afavorir la cohesió del grup de persones que formem la FSFA, i oferir un espai per poder compartir tots junts una estona.

Treballadors, persones ateses , els seus familiars, els treballadors de les diferents empreses que col·laboren amb nosaltres i el nostre entorn mes proper de persones afins a la FSFA, es el col·lectiu on va dirigit de manera mes directe el nostre Plenari.

Es el primer Plenari, però neix amb la voluntat de perdurar en el temps, amb una periodicitat anual.

L´orgull de pertànyer a un grup amb un missió, una visió i uns valors comuns; de sentir-se part de la FSFA, ja arrelat en els  treballadors més antics, ha de traspassar-se a les generacions mes joves que atresoren el futur de la Fundació.

La reunió dels tres centres cohesiona els fonaments de la FSFA i ens ratifica en el sentiment de poder compartir en un espai comú, enlairant per complementar les nostres diferències.

També ens ha de donar a saber, que no només som un número, una gràfica o unes dades. Som companys, treballadors, familiars, col·laboradors, persones ateses … que compartim el fet de ser Fundació.

Tenim el nostre espai, fem grup, junts som més i millors.

Mil gràcies per acompanyar-nos en el nostre projecte.

Us esperem l´any vinent.

Més informació: resum en versió PDF de la Presentació del Primer Plenari FSFA