Promoció BBVA per als treballadors de la Fundació

El BBVA, la principal entitat financera col·laboradora de la FSFA, ha ofert a traves de la Direcció General (DG) unes condicions financeres exclusives pel possible interès dels treballadors de la FSFA pel fet de treballar en aquesta, i així poder beneficiar-se i gaudir d’algunes avantatges.

La oferta del BBVA no ha significat cap compromís per part de la FSFA i la DG una vegada confirmar aquest punt, l’ha traslladat a la reunió de representants laborals inter centres de la FSFA pel seu anàlisis.

Després de dos reunions dels components de la reunió inter centres amb els representants del BBVA, en que aquest van exposar els continguts de l’oferta, es va determinar acceptar l’oferta i fer-la pública al conjunt de treballadors de la FSFA pel seu possible interès.

Al final d’aquest article adjuntem el link que direcciona directament al contingut de l’oferta per poder-la analitzar si és del vostre interès.

Més informació aquí: http://www.bbvacolectivos.com/2377/fundacfrancescdassis

Promoció BBVA