El tarannà de l’agost (Núm. 91)

El número 91 de Tarannnà ens convida a gaudir de la festa americana, amb
Crispetes, una cheeseburguer i una Coca-Cola XXL; contemplant l’estàtua de la llibertat emmarcada sobre el riu Hudson.

I com cada mes… vinga aniversaris, és que som tants… Felicitats My Friends.

El calendari del payéss, poc s’equivoca ja, que la saviesa popular és més que una dita, llegir-ho és tot un misteri per descobrir. Us convido a fer-ho, és d’allò més amè.

Sempre hi ha regles a l’hora de compartir taula i estovalles, no hem d’obviar-les, ja que mai sabrem a quina taula estarem convidats.

L’apartat gastronòmic l’alimenta la nostra companya Isabel que ja anireu veient com es supera mes a mes.

Les prediccions astrals són com a poc interessants, vegem com es passegen els astres aquest estiu.

La nostra Fundació ha canviat d’imatge, una imatge més dinàmica i actual.

Les persones han estat sempre el més important per a la Fundació, i potser aquest logotip engloba més aquest terme.

Una Fundació dedicada a les persones.